Maj, blommor och brådska

Som jag skrivit så många gånger innan. Varför skall det alltid kännas som att våren och försommaren bara rusar ifrån en? Orättvist tycker jag, när allt man vill är att njuta och hålla kvar dessa underbara dagar! Idag är det förvisso regnigt och kallt, men det är ändå vår och man kan njuta av allt vackert ändå.

I helgen blev det en tripp till Nås med vagnen, den går att läsa om HÄR för den som vill. En liten flykt från alla måsten, både välbehövlig och skön.

Men annars är det nog mest som vanligt… Bilar som skall repareras, bilar som skall besiktas, saker som måste bli färdiga en viss tid, massor på jobbet, resor som måste göras, även om man kanske inte har så stor lust. Varför? Jag vill ju bara vara ju!