Jaha, måndag igen. Helgen har bara sprungit iväg som vanligt. Dessutom var den osedvanligt regnig och jävlig.
Vad händer denna vecka då? Nja, jobb som vanligt och sedan skall jag nog lägga ca 10 000:- på bilen! Fan vad skoj det är med halvgamla bilar när de börjar kosta ordentligt med pengar. På torsdag kommer veckans höjdpunkt! Då skall vi åka med M/S Slussbruden på en räkkryssning med jobbet! Det skall bli riktigt kul!
I övrigt intet nytt som det brukar heta. Njuter av att det är så vackert ute nu med blommor, fågelsång och en viss värme som börjar att anas! UNDERBART!