2026-05-31

Sista dagen i maj, denna underbara månad!
Vaknade av att solen lyste och hörde hur fåglarna kvittrade utanför fönstret. Har jag sagt att jag älskar den här årstiden? 🙂

Idag skall det fixas lite mer här hemma än vad som blev fallet igår. Gräset skall klippas, en maskin tvätt till skall köras och det är säkert en massa mer som ligger på också.

Gårdagen var som sagt lugn. Det enda jag egentligen företog mig var att åka ut en sväng och handla, annars var jag bara hemma. Skönt!